Neamul ti-l da Dumnezeu... Prietenii ti-i faci..

luni, 21 ianuarie 2013

Uneori trebuie sa fim singuri ca sa intelegem cum e sa fii impreuna...

Am intrat in acest tunel negru si intunecat orb ...) si ies cu ochii deschisi; am intrat rasfatat, razgiiat, ies vindecat de fasoane, nazuri, ifose; am intrat nemultumit, ies cunoscind fericirea; am intrat nervos, suparacios, sensibil la fleacuri, ies nepasator; soarele si viata imi spuneau putin, acum stiu sa gust felioara de piine cit de mica; ies admirind mai presus de orice curajul, demnitatea, onoarea, eroismul; ies impacat: cu cei carora le-­am gresit, cu prietenii si dusmanii mei, ba si cu mine insumi. Am pierdut jumtatate din inima poate pentru totdeauna, dar nu imi pare rau , stiu ca acea jumatate este la loc sigur , intr-un loc cald si bine pastrata . Poate viata asa a fost sa fie , sa suferim chiar daca ne iubim, pana la urma ce este viata , poate doar o ipoteza, o inchipuire, un vis . Si stelele cad chiar daca stralucesc ... este ceva firesc . Un capitol din viata se incheie , o luam de la capat intr-un alt capitol mai puternici , mai indrazneti si chibzuiti parca renascand din propria mandrie si propriul orgoliu, o forta puternica de acolo de sus ne face sa mergem mai departe cu capul sus privind trecutul cu un zambet dureros, da.. traim in prezent iar viitorul nu ne sperie . Am invatat ca fiecare om te invata ceva , unii sunt pusi in interactiune cu noi pentru a ne obosi psihic , supara sau a ne face sa suferim dar sunt pusi cu un scop , acela de a ne face mai puternici pentru toate situatiile dificile care vor mai veni pana la sfarsit.. De ce oare nu multumim pentru ca dimineata putem vedea soarele, pentru ca ne putem ridica singuri din pat si putem asculta muzica si sa dansam... altii din pacate ar tanji pentru un minut de astfel de placere dar soarta nu le ofera aceasta sansa.. De ce sa trecem nepasatori pe langa cineva aflat la suferinta si de ce sa fim rasisti, nu avem oare acelasi sange si aceeasi menire pe pamant? De ce nu ne multumim cu ce avem desi pentru altii inseamna enorm? Ca o incheiere la aceasta postare am sa spun doua cuvinte.. SUNT FERICIT ! si pentru asta Singurul responsabil este Dumnezeu si Credinta..MULTUMESC pentru tot ... !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu