Neamul ti-l da Dumnezeu... Prietenii ti-i faci..

miercuri, 19 ianuarie 2011

Halucinatii profunde

Te chem.. te simt.. te vad.. esti o umbra... o liniste asurzitoare imi trece prin minte... nu intelegi viata desi faci parte din ea... te ridici si cazi , intrii si iesi, in acelasi timp , ce este timpul ?! de ce depindem de el ? de ce nu se opreste dar totodata noi sa continuam ce avem de facut fara TIMP . O linise asurzitoare imi trece in directia opusa fata de cea care mi-a trecut mai devreme.. vad din nou o umbra intunecata , o culoare pala imi atinge retina dandu-mi o senzatie de plutire in neantul stins , va privesc de sus... va vad... vad tot !!! vad oamenii... vad forfota cotidiana.. dar eu nu fac parte din ea... eu sunt sus... plutesc ... nu stau in trafic, nu mi-e frig, nu stau la cozi.... as vrea sa ramas asa... un abur... un strop de roua plutitor... dar stai... ceva se intampla.. NU..,nu cred ca e adevarat.. incep sa ma trezesc... da... m-am trezit.. oare exist ?! sau sunt un abur plutitor deasupra voastra ?! Oare suntem doar imaginatia unui copil de 9 ani sau doar experimentul unei generatii mult mai avansate decat noi? vom afla aceste raspunsuri sau nu le vom afla... totul este relativ !!


M>>> m-am trezit :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu